A Te edzésed! A Te szabadságod! Espirito Mozgásközpont www.espirito.hu

Espirito Blog

Sikertörténet: 10 kilót fogyott, mióta megszerette a sportot

Kriszti története

2017. július 14. - Suri Andi

Krisztivel rögtön a nyitás után, januárban kezdtünk el együtt dolgozni. Nem volt mindig könnyű motiválni őt, ezért az első feladatom az volt, hogy megszerettessem vele a mozgást, és csak utána, márciusban láttunk neki a komplett életmódváltásnak. Fokozatosan, lépésről lépésre haladunk a kitűzött célok felé, és Kriszti szuperül veszi az akadályokat. Már több, mint 10 kg-t fogyott, a testzsírszázaléka is jelentősen csökkent, a dereka és a csípője, pedig már 7-7 cm-el keskenyebb, mint márciusban volt. Az útnak ugyan még nem értünk a végére, de nagyon szépen haladunk, és én elmondhatatlanul büszke vagyok Krisztire a szorgalma és a kitartása miatt! Nem számít, hogy esik, hogy hajnalban kell kelni, ő jön és csinálja. Meg is lett az eredménye! :-) Természetesen őt is megkértem, hogy meséljen az elmúlt időszakról:

Miért jöttél el az Espiritoba?

Már régóta szerettem volna tenni az egészségemért, de valahogy mindig voltak fontosabb dolgok az életemben. 2010-ben végeztem és kezdtem el dolgozni kozmetikusként. Kezdő vállalkozóként, nulla vendégkörrel csak azon dolgoztam, hogy minél több vendégem legyen. A legelején az üzlet volt számomra a legfontosabb, így én háttérbe szorultam.

Mi volt az ok, amiért éppen ezt a stúdiót választottad?

Az nagyon sokat segített, hogy tőlünk 5 percre nyitott az Espirito Mozgásközpont, illetve az is, hogy a nyitási nyereményjátékon sikerült nyernem egy 10 alkalmas bérletet. Habár ha visszagondolok, akkor Andi, az Espirito Mozgásközpont megálmodója és vezető edzője, már egy televíziós szereplése alkamával felkeltette az érdeklődésemet. Nem is maga az edzés fogott meg, hanem Andi személyisége, kisugárzása. Ezután elkezdtem őt követni és nagyon megörültem mikor hírül adta, hogy a közelembe költözik.

Hogy emlékszel vissza a kezdetekre?

A legelső alkalommal a nyílt napon vettem részt. Igaz csak egy 45 perces gerinctréningre mentem, de utána minden egyes porcikám kegyetlenül fájt az izomláztól. :D Pozitívan csalódtam magában az edzésben, a testmozgásban. Hiába fájt mindenem nagyon jól esett a testem átmozgatása és az edzőkről már nem is beszélek. Rögtön egy hullámhosszra kerültünk! Nekem ez nagyon sokat jelentett és jelent a mai napig is.

kriszti.jpg

Milyen nehézségeket tapasztaltál az út során?

A legelején nehéz volt elindulnom. Nagyon sokat kellett saját magammal küzdenem, hogy átlépjem a határaimat. Volt, hogy edzés előtti este, lefekvésnél azon kaptam magam, hogy az akaraterőm küzd az egommal. Elhatároztam, hogy korán megyek edzésre, be is jelentkeztem, majd az agyam felhozott ellenérveket, hogy miért ne menjek. „Olyan korán edzeni menni? De hát olyankor te még éppen, hogy csak ki tudod nyitni a szemedet! Ugyan már minek mész? Nem kellemesebb lustálkodni a pihe puha meleg ágyban?” Az elején több idő volt észhez térnem ezekből a csatározásokból, viszont ma már ha bármi ilyen megfordul a fejemben már megyek is edzeni, akár a terembe, akár a szabadba.

Érezted-e valaha úgy, hogy legszívesebben feladnád? Ha igen, mikor?

Talán egyetlen egy ilyen pont volt eddig. Méghozzá egy köredzés alkalmával, mikor az egyik feladatunk a fekvőtámasz volt egy kis csavarral. A csavar az volt, hogy a fekvőtámasznál ha megálltunk, akkor Andi leállította az órát és csak akkor indította el újra mikor folytattuk. Sose tartozott a kedvenc gyakorlataim közé. Nálam akkor elszakadt a cérna. Akkor ott nagyon elgondolkozdtam azon, hogy fogom magamat és felállok. Aztán valahogyan sikerült túllendülnöm ezen, sikerült átlépnem a határaimat.

Mi lendített tovább a holtponton?

Minden edzés alkalmával azt vettem észre, hogy többet bír a testem mint előtte valaha. Viszont szellemileg még nem tartottam ott, ahol már fizikailag jártam. Rengeteget formálódott azóta a testem és egyre erősebbnek érzem akárcsak a lelkemet.

Mit értél el a három hónap alatt?

Már lassan több mint 10 kg-tól sikerült megszabadulnom, ami 3 hónap alatt nem kevés. A sok munka miatt rengeteget fájt a hátam, amit a sok erősítés és nyújtás újra helyre tett.

kriszti2.jpg

Hol tartasz most a céljaid elérésében?

A célom mindig is az volt, hogy egészséges legyek, hogy az életemet jól éljem. Szeretnék még többet mozogni. Kitűzött számok és dátumok nincsenek. Hosszú idő kellett, hogy odaáig eljussak, ahonnan elindultunk a közös úton és emiatt azt is tudom, hogy nem pillanatok alatt fogok megváltozni. Mindennek megvan a maga ideje és hagyom hogy minden a megfelelő időben történjen meg velem.

Az életed mely területeire volt pozitív hatással az életmódváltás?

Ami a legszembetűnőbb számomra, hogy sokkal ellenállóbb, strapabíróbb, gyorsabb, éberebb, kiegyensúlyozottabb lettem. Nem csak magamon érzem a változást, hanem a magánéletemre és a munkámra is hatással van. Sokkal tudatosabbá váltam, amit minden területen kamatoztathatok.

kriszti3.jpeg

Szerinted mi vagy mik voltak azok a dolgok, amelyek miatt sok sikertelen próbálkozás után, most sikerült minőségi fogyást elérned?

Mindig is hiányzott számomra egy olyan személy, akiben teljes mértékig megbízhatok, aki előtt megnyílhatok, aki előtt hisztizhetek ha úgy alakul. ;) Nagyon szeretem az Espiritoban lévő edzőkben, hogy bármennyien is legyünk az edzéseken, mindig úgy figyelnek rám, mintha csak én lennék az órán. Motiváló, hogy minden helyes gyakorlatnál, újabb leadott kg-nál, cm-nél megdicsérnek, lelkesítenek. Nekem ez hiányzott! Hálásan köszönöm! 

Nyári bónusz állapotfelmérésre ITT tudsz jelentkezni!

süti beállítások módosítása
www.espirito.hu